Mijn Loket

Uw persoonlijke pagina's

Mijn loket is uw persoonlijke gedeelte van het digitale loket. Voor toegang tot 'mijn loket' logt u in met DigiD. Gebruik de link naast het DigiD logo om in te loggen op Mijn Loket. Nadat u bent ingelogd ziet u een menu waarmee u toegang krijgt tot persoonlijke pagina's.

DigiD

DigiD staat voor Digitale Identiteit; het is een gemeenschappelijk systeem waarmee de overheid op internet uw identiteit kan vaststellen. Indien u nog geen DigiD heeft kunt u deze aanvragen op www.digid.nl
Gebruik op deze pagina de link bij het DigiD logo om in te loggen op 'Mijn Loket'.

Persoonlijke gegevens

Nadat u bent ingelogd kunt u uw persoonlijke gegevens raadplegen zoals die bekend zijn in de Basisregistratie personen (BRP) van Oost Gelre. Contactgegevens zoals e-mail en telefoon kunt u hier zelf invullen of wijzigen. Zijn er andere gegevens die moeten worden aangepast? Neem dan contact op met gemeente Oost Gelre.

Lopende zaken

Zaken die u heeft aangevraagd bij de gemeente Oost Gelre en beschikbaar zijn in het loket kunt u hier tot maximaal 5 jaar terug bekijken.

Geen aanvraag of melding

Een aanvraag of melding kunt u niet in 'Mijn loket' doen. Daarvoor moet u op de gemeentelijke website zijn. Zoek daar het product en kijk bij het tabblad Aanvraag hoe u de aanvraag kunt doen.
Ga naar https://www.oostgelre.nl/dienstverlening/producten.