Mijn bedrijvenloket

Uw eigen omgeving

Mijn loket is uw eigen omgeving van het digitaal bedrijvenloket. Voor toegang tot 'Mijn bedrijvenloket' logt u in met eHerkenning. Hieronder leest u voorbeelden van de zaken die u in Mijn bedrijvenloket kunt regelen.

U kunt in dit digitaal loket geen aanvragen of meldingen doen. Gebruik daarvoor altijd onze website als startpunt.
Gebruik de smileys binnen het digitaal loket niet om vragen te stellen of contact te krijgen. Ze zijn alleen bedoeld om een beoordeling te geven over de pagina die u ziet.

Bedrijfsgegevens

Zo staat uw bedrijf in de Gemeentelijke Basisadministratie bedrijfsgegevens van Oost Gelre. Deze gegevens komen uit het handelsregister bij de Kamer van Koophandel. Contactgegevens zoals e-mail en telefoon kunt u zelf invullen of wijzigen. Zijn er andere gegevens die moeten worden aangepast? Neem dan contact op met de Kamer van Koophandel.

Lopende zaken

Bekijk online de zaken die u digitaal heeft aangevraagd en op dit moment in behandeling zijn bij de gemeente Oost Gelre. Gebruikt u de functie 'statusmelding', dan wordt u automatisch op de hoogte gehouden van de voortgang. Zaken die u heeft aangevraagd bij de gemeente Oost Gelre en beschikbaar zijn in het loket kunt u hier tot maximaal 5 jaar terug bekijken.

Berichtenbox Mijn Overheid

De berichtenbox Mijn Overheid bevat alle berichten die u heeft ontvangen van de gemeente Oost Gelre en andere aangesloten overheidsorganisaties.