Mijn Loket
Uw persoonlijke pagina's
Mijn loket is uw persoonlijke gedeelte van het digitale loket. Voor toegang tot 'mijn loket' logt u in met DigiD. Gebruik de link naast het DigiD logo om in te loggen op Mijn Loket. Nadat u bent ingelogd ziet u een menu waarmee u toegang krijgt tot persoonlijke pagina's.
U kunt in dit digitaal loket geen aanvragen of meldingen doen. Gebruik daarvoor altijd onze website als startpunt.
Gebruik de smileys binnen het digitaal loket niet om vragen te stellen of contact te krijgen. Ze zijn alleen bedoeld om een beoordeling te geven over de pagina die u ziet.
DigiD
DigiD staat voor Digitale Identiteit; het is een gemeenschappelijk systeem waarmee de overheid op internet uw identiteit kan vaststellen. Indien u nog geen DigiD heeft kunt u deze aanvragen op www.digid.nl.
Gebruik op deze pagina de link bij het DigiD logo om in te loggen op 'Mijn Loket'.
Persoonlijke gegevens
Nadat u bent ingelogd kunt u uw persoonlijke gegevens raadplegen zoals die bekend zijn in de Basisregistratie personen (BRP) van Oost Gelre. Contactgegevens zoals e-mail en telefoon kunt u hier zelf invullen of wijzigen. Zijn er andere gegevens die moeten worden aangepast? Neem dan contact op met gemeente Oost Gelre.
Nog niet bekend
Als u nog niet in ons systeem bekend bent, ziet u eerst een registratiepagina. Uw BSN is al ingevuld. De overige persoonsgegevens moet u dan zelf aanvullen. Dit is een éénmalige handeling.
Lopende zaken
Zaken die u heeft aangevraagd bij de gemeente Oost Gelre en beschikbaar zijn in het loket kunt u hier tot maximaal 5 jaar terug bekijken.
Geen aanvraag of melding
Een aanvraag of melding kunt u niet in 'Mijn loket' doen. Daarvoor moet u op de gemeentelijke website zijn. Zoek daar het product en kijk bij het tabblad Aanvraag hoe u de aanvraag kunt doen.
Ga naar https://www.oostgelre.nl/producten.